رئیس پلیس راهور استان همدان خبر داد:

شناسایی 73 نقطه حادثه خیز در استان همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به شناسایی 73 نقطه حادثه خیز در استان همدان بر رفع نقاط حادثه خیز در راهها و شهرهای استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عراقی معاون عمرانی استانداری همدان در شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به ارائه خدمات مناسب از سوی دستگاههای خدمت رسان این استان به مسافران نوروزی گفت : همه شهرستانها باید محلی برای پرواز بالگرد اورژانس هوایی داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان هم افزود : پارسال، ۷۶ نفر در تصادفات درون شهری فوت کردند که این تعداد در مقایسه با سال ۹۵ هفت درصد کاهش یافته است.

سرهنگ علی فکری با بیان اینکه ۷۳ نقطه حادثه خیز در شهرهای استان شناسایی شده است افزود : این نقاط باید بر اساس اولویت ایمن سازی شوند.

سرهنگ اسماعیلی جانشین رئیس پلیس راه استان هم با اشاره به اینکه درتعطیلات نوروز ۴۲ هزار تخلف سرعت غیر مجاز در را ههای استان ثبت شد گفت : میزان تردد در راه های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد یافته است.

 معصومی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان هم با اشاره به اینکه که اورژانس در تعطیلات نوروز، سه هزار و ۱۳۵ ماموریت انجام داده است گفت : در این مدت صد دستگاه آمبولانس در این استان فعال بود.

عباسی مدیر خبر صدا و سیمای مرکز همدان هم گفت: در نوروز امسال ۳۲۰ دقیقه برنامه درباره توصیه های ترافیکی و پلیسی در صدا و سیما مرکز همدان تولید و پخش شده است.

انتهای پیام/د.ا

نقاط حادثه خیز استان رفع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.