عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: همایش بین‌المللی کشورهای عضو اکو در مهر ماه سال97 در شهر سرعین برگزار خواهد شد.

حسین پیرموذن، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران صبح امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: در ماه‌های آینده به تجهیز گمرکات استان نیاز داریم و به سمت 24 ساعته شدن گمرک بیله‌سوار گام خواهیم برداشت.

وی افزود: با توجه به اینکه بیله‌سوار ایران از نظر مسافت به باکو نزدیک است، بنابراین 24 ساعته شدن گمرک بیله‌سوار توسعه اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت که برای انجام این امور کلیه زیر ساخت‌های مربوط به حوزه ترانزیت باید طبق استاندارد‌های جهانی باشد.

رییس اتاق بازرگانی اردبیل در خصوص تدوین سند توسعه صادرات استان بیان کرد: سند توسعه صادرات استان توسط اتاق بازرگانی اردبیل تدوین شده و آماده ابلاغ است که در مرحله آخر برای اصلاحیه نهایی به دستگاه‌ها و ادارات ارسال خواهد شد تا از نقطه نظرات مختلف در سطح استان برخوردار شود و پس از این مرحله به صورت رسمی در سطح استان ابلاغ شود.

پیرموذن تصریح کرد: همایش بین‌المللی کشور‌های عضو اکو با هدف بهبود شرایط توسعه اقتصادی پایدار کشورهای عضو و برای حذف تدریجی موانع تجاری در این منطقه در مهر ماه سال 97 در شهر سرعین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

همایش بین‌المللی کشور‌های عضو اکو

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.