مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت:یادواره شهدای فرهنگی در این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سلگی،  مدیر آموزش و پرورش ملایربا بیان اینکه12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهیدمرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: همزمان با هفته معلم برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان برگزار می شود.

 وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و ورزشی بسیاری در مدارس و ادارها به مناسبت گرامی داشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر از برگزاری یادواره شهدا همزمان با هفته معلم در ملایر گفت: دیدار معلمان با امام جمعه و مسوولان ملایر، تقدیر و تجلیل از همکاران فرهنگی بازنشسته و شاغل، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا فرهنگی از جمله برنامه‌های پیشش بینی شده هفته معلم در ملایر است.

سلگی خاطرنشان کرد: سخنرانی در نماز جمعه پیرامون جایگاه و نقش معلم در جامعه از دیگر برنامه‌های هفته نکوداشت مقام معلم در ملایر خواهد بود.

وی حضور فرهنگیان در نماز جمعه، عیادت از بیماران فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی بین  فرهنگیان  را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در ملایر برشمرد.

انتهای پیام/ب

یادواره شهدای فرهنگی در ملایر برگزار می شود

 

برچسب ها: ایثارگران ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.