مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد در شهرداری اصفهان با هدف چابک سازی سازمانی خبر داد.

سید محمود حسینی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ نفراز کارکنان شهرداری اصفهان  بازنشستگی پیش از موعد شدند ،اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از کارکنان شهرداری شناسایی شدند که با خدمت ۲۰ تا ۲۵ سال بازنشستگی پیش از موعد می شوند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال نزدیک به ۵۰۰ نفر به دلیل بازنشستگی پیش از موعد از مجموعه شهرداری خارج می‌شوند، اضافه کرد: از سوی دیگر افرادی جدید بر اساس شایسته سالاری جایگزین آنها خواهد شد.

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: این اداره در راستای ایجاد انگیزش و ارزش گام‌هایی بر می دارد، نخستین گام تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی شهرداری است، سال گذشته مکاتباتی در این راستا انجام گرفت و ۲۵ اسفندماه را برای ثبت نام تبدیل وضعیت اعلام کردند.

حسینی تاکید کرد: در بخشنامه ای که از سازمان شهرداری ها ابلاغ شد، متأسفانه ۹۷۰ نفر از کارکنان شهرداری به دلیل اینکه در شرکت های تابعه شهرداری به صورت قراردادی هستند، شامل حال این تغییر وضعیت نمی‌شدند از این رو مکاتباتی با استاندار، مدیر کل شهری استانداری و سایر مسئولان انجام شد که فعلا این تصمیم منتفی شده است، اما از حرکت نایستادیم و امسال برنامه گزینش ۲۰۰ نفر از کارمندان شهرداری در حال انجام است.

وی اضافه کرد: به دنبال سیاست شهرداری اصفهان مبنی بر انتصاب بانوان در سمت های مدیریتی، سه نفر از مدیران از بین بانوان انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
شنیده شده که برخی دستگاه های دیگر هم در صدد چابک سازی متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد از هستند .