سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در مراسم قرعه کشی جام ملت‌های آسیا که در دبی امارات برگزار می‌شود، حضور یابد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی قرار است، مسابقات جام ملت های آسیا 2019 در امارات برگزار شود که قرعه کشی این رقابت ها، 15 اردیبهشت در دبی امارات برگزار می شود و قرار است کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به این شهر بروند و در مراسه قرعه کشی حضور یابند.

در این مراسم، روسای فدراسیون ها، مربیان و سرپرست های 24 تیم حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا حضور خواهند یافت و از همین رو ایرانی ها نیز در این مراسم حاضر خواهند شد.

جام ملت های 2019 آسیا ، در شش گروه 4 تیمی برگزارخواهد شد و از هر گروه، تیم های اول و دوم و 4 تیم برتر سوم به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت ها صعود خواهند کرد و در پایان، تیم قهرمان مشخص خواهد شد. تیم ملی ایران در دوره قبل که در استرالیا برگزار شد، پس از صعود از مرحله گروهی، در دیدار با عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و از گرونه رقابت ها خارج شد. کانگوروها ( لقب استرالیا ) موفق شدند در فینال با نتیجه 2 بر یک کره جنوبی را شکست دهند و قهرمان شوند.

آخرین قهرمانی ایران مربوط به سال 1976 است و تیم ملی کشورمان 42 سال است که نتوانسته بر بام فوتبال آسیا قرار بگیرد. همچنین هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ برای نخستین بار با ۲۴ تیم در امارات برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

حضور سرمربی تیم ملی در مراسم قرعه کشی جام ملتهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار