معاون حمل و نقل اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت:در راستای کنترل و افزایش نظارت های حمل و نقلی در شهرستان رودبار جنوب، ۳ شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان تعطیل شد.

تعطیلی ۳شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان در حاشیه بازدید و اجرای طرح کنترلی حمل ونقل محصولات کشاورزی در رودبار جنوب با اشاره به حجم برداشت محصولات کشاورزی سبزی و صیفی در این شهرستان گفت: طرح تشدید بازرسی ها و کنترل و بازدید از شرکت های حمل ونقل رودبار جنوب با جدیت در دستور کار کارشناسان حوزه حمل ونقل اداره کل و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودبار جنوب است.

وی با بیان اینکه با همکاری فرمانداری رودبار جنوب طرح نظارت بر اسناد حمل و نقلی و بازدید از شرکت های حمل و نقل کالا در دستور کار جدی قرار گرفته است تا در این حجم حمل محصولات مورد سو استفاده متخلفان واقع نشود افزود: در بازدید امروز کارشناسان حمل ونقل این اداره کل به همراه نماینده فرماندار رودبار از روند صدور بارنامه ها و نظارت برقیمت کرایه حمل ونقل به شرکتها و مدیران عامل شرکت های متخلف تذکر کتبی و مکتوب داده شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه روند صدور اسناد حمل و نقل در سیستم صدور بارنامه این اداره کل ثبت می شود گفت: با توجه به اینکه در فصل حساس حمل ونقل جنوب استان قرار داریم با کوچکترین تخلفات حمل و نقلی به شدت برخورد خواهد شد.

​محمودی تصریح کرد: با توجه به مصوبات جلسه برنامه ریزی حمل و نقل نرخ کرایه توسط انجمن صنفی شرکت ها و مؤسسات حمل بار رودبار تعیین و به تأیید فرمانداری شهرستان رسید و بر این اساس شرکت ها موظف به صدور بارنامه براساس آن می باشند.

وی افزود: با‌ شرکت هایی که بیشتر از کرایه تعیین شده اقدام به حمل بار نمایند برخورد خواهد شد و در همین راستا امروز 3 شرکت متخلف در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان به صورت موقت غیرفعال شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری تصریح کرد: علاوه بر کنترل نرخ حمل ، تامین ناوگان برای حمل حاصل دسترنج کشاورزان دغدغه اصلی مجموعه این اداره کل بوده و با هماهنگی های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رانندگان تسهیلاتی در نظر گرفته شده که حمل محصولات کشاورزی منطقه جنوب استان کرمان به خوبی صورت بگیرد.

محمودی افزود:در حال حاضر روزانه حدود ۱۷۰۰ دستگاه کامیون اقدام به حمل محصولات کشاورزی منطقه می کنند که این عدد در اوج برداشت به بیش از ۲ هزار دستگاه می رسد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان اظهار کرد: این اداره کل آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات کشاورزان محترم منطقه می باشد و برای همین منظور شماره پیامکی
۱۰۰۰۱۴۱۱۴۱۱۴۱ نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/س

 

۳ شرکت حمل و نقل در جنوب کرمان تعطیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار