به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاهعلیرضا مرادی بیستونی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:برندسازی باعث توسعه گردشگری و ایجاد یک تصویر ذهنی از مقصد و نوع خدمات آن در ذهن گردشگر می شود.
وی با بیان اینکه شهرها می توانند با معرفی یک برند خود را جهانی کنند، ادامه داد: باتوجه به اینکه استان کرمانشاه دارای پتانسیل های بسیاری درحوزه گردشگری است، می توانیم برندهای مختلفی را برای آن معرفی کنیم.
معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته ای برای شناسایی و بررسی ظرفیت های گردشگری استان که می توانند تبدیل به برند شوند، تشکیل دادهایم.
وی تصریح کرد: در این کمیته برای هرشهرستان یک برند گردشگری و در بحث انواع غذاها و شیرینی های محلی نیز برندهایی را برای استان معرفی خواهیم کرد.
انتهای پیام/د