معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان در اردیبهشت امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ پروانه حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به کلنگ زنی پروژه احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان در اردیبهشت سال گذشته، اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 18 غرفه و کارگاه صنایع دستی و در زمینی به مساحت 540 مترمربع آماده افتتاح است.

وی مشکلات مالی را علت تاخیر در افتتاح این پروژه عنوان کرد و افزود: حدود 500 میلیون تومان برای احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی کرمانشاه هزینه شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه اردیبهشت امسال افتتاح خواهد شد، تاکید کرد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کرده اند، برپایی این نمایشگاه می تواند به تولیدکنندگان و هنرمندان صنعتگر استان کمک کند تا بازاری برای ارائه و فروش محصولات خود داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی کرده‌ایم تا این نمایشگاه بصورت دوره ای در اختیار همه صنعتگران استان قرار داده شود.

حیدری با اشاره به قرار گرفتن نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان در جنب نمایشگاه بین المللی کرمانشاه(پارک شاهد)، عنوان کرد: از آنجایی که در طول سال نمایشگاه های متعددی در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار می شود، این امر تاثیری بسیار مطلوب در فروش محصولات صنایع دستی استان خواهد داشت.

نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان واقع در پارک شاهد، دومین نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان پس از نمایشگاه خانه صنایع دستی واقع در خیابان دبیراعظم محسوب می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تاخیر در افتتاح  پروژه نمایشگاه دائمی صنایع دستی

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.