سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت:از بازیکنان تیم ملی تست استخوانی گرفته خواهد شد و بازیکنان با سن بیشتر از حد مجاز کنار گذاشته می شوند.

علی صانعی سرمربی تیم فوتسال المپیک در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از تمام بازیکنان پیش از حضور  در تورنمنت ها و  مسابقات تست مغز استخوان گرفتیم تا از سن واقعی آن ها با خبر شویم.در این تست برخی از بازیکنان سن استخوانشان بالاتر از سن عددیشان بود و ابهاماتی را برای ما به وجود آورد همچنین تعدادی از بازیکنان در مرز سن مشخص شده قرار داشتند.این بازیکنان با تشخیص پزشکان تیم  ملی می توانند در مسابقه حاضر شوند و همچنین قرار است   از لیست نهایی تیم  ، یکبار دیگر تست استخوانی  گرفته شود.

بازی با ایتالیا هدف اصلی تیم ملی فوتسال المپیک است

صانعی بیان کرد: حضور ما در تورنمنت ایتالیا اولین اردویی است که قرار است در سال 97 انجام شود نخستین دور تمرینات ما  فردا (23 فروردین) به پایان خواهد رسید و ما مرحله بعدی این اردوی تدارکاتی را برای آمادگی  هر چه بیشتر  از  29 فرودین ماه  آغاز خواهیم کرد.

 ما  4 اردیبهشت  راهی ایتالیا می شویم.  دلیل اصلی حضور ما در این تورنمنت بازی با تیم ملی ایتالیا است،  تا بازیکنان تیم ما بتوانند برای بازی های المپیک پیش رو ، بهترین آمادگی را داشته باشند.

او همچنین افزود: نخستین بازی تیم ملی کشورمان با  ایتالیا است و قرار است پس از این بازی بر اساس درخواستمان به مصاف یک تیم دیگر هم برویم البته در مجموع قرار است علاوه بر ایتالیا به مصاف فرانسه و اسلوونی هم برویم و برای حضور در این بازی ها 20 بازیکنمان را مشخص کرده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: پس ازبازگشت از این تورنومنت برنامه ای آماده کرده ایم تا با  حضور  30 بازیکن  اردوی داخلی هم برگزار کنیم.  این برنامه تا خرداد  به صورت هفتگی و با   4 جلسه تمرین ادامه خواهد داشت  تا لیست نهایی 14  نفره  بازیکنانمان مشخص  شود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار