فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواستار مطالعه دقیق دانشجویان برای مطالبه مقتدرانه و دقیق شد و گفت: مطالبه گری با منطق برای مسئولان پذیرفتنی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سردار یدالله بوعلی در نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آمریکا به صورت میدانی در حقیقت همان‌طور که بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) فرمودند " هیچ غلطی نمی تواند بکند"، و حرفی برای گفتن ندارد و اگر جرات تعرض به این خاک و مرز و بوم را داشت تا الان اقدام کرده بود زیرا هرجا توان داشتند اقدام می‌کردند و آنجا را به آتش می‌کشیدند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان سال به سال از هر حیث از جمله ساختاری، سازمانی و برنامه‌ای دچار تغییرات اساسی شده و به صورت جدی تری برنامه‌های خود را پیش می برد، عنوان کرد: بسیج دانشجویی استان هیچ وقت در سکون و سکوت نبوده و رو به جلو حرکت کرده است و این مهم نتیجه ورود و تزریق نیروهای خوش فکر و انقلابی به این سازمان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در حقیقت اطمینان ما نسبت به رویکردها و مواضع بسیج دانشجویی استان بیشتر شده و خوشبختانه این موضع گیری‌ها روز به روز بهتر و دقیق تر می‌شود و این نشان از پویایی و زنده بودن بسیج دانشجویی است.

بوعلی بیان کرد: دانشجویان ما در دانشگاه‌ها در خط مقدم هستند و ما به طور کامل از حال و روز این افسران خط مقدم آگاه هستیم ولی باید با تعامل و همکاری به وظایف خود در قبال انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلام عمل کنیم و هیچ‌گاه نباید این میدان را به هر دلیلی ولو عدم همکاری‌ها و یا گله مندی‌ها ترک کنند زیرا دانشجوی انقلابی باید در عین تعامل و همکاری در جبهه دانشگاه بایستد و هرجا که لازم باشد موضع گیری کند و حرفش را بزند.

وی ادامه داد: در سطح رئیس و سرپرست دانشگاه‌های استان همانطور که در گذشته نیز اعلام داشتیم هرجا نیاز به همکاری ما بود و یا مشکلاتی داشتند می‌توانند منعکس کنند و ماهم در حد توان خود برای رفع این مشکلات تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توقع ما از شما مطالعه دقیق برای مطالبه مقتدرانه و دقیق است، افزود: در مقابل ما مسئولان طوری مطالبه گری کنید که بدانند حرفی برای گفتن دارید و حرفتان اساس و منطق دارد که اگر اینطور باشد مسئولان نیز خواهند دید و پذیرفت منطقی در مقابلشان وجود دارد و این زمانی عملی می‌شود که در حوزه‌های مختلف مسئولان این مطالبه گری به حق را به عینه ببینند.

بوعلی تصریح کرد: سپاه استان با کمک جوانان استان برنامه ریزی‌هایی که تدوین کرده و اقدامات بسیار خوبی را در حوزه‌های محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، راه اندازی صندوق‌های خدمات رسانی، تعامل و هم پوشانی با ادارات و سازمان های استانی داشته و خصوصا در بسیج دانشجویی و قرارگاه پیشرفت و آبادنی استان، جوانان دانشجوی بسیجی و انقلابی فراتر از حد انتظار به طور جهادی در حال خدمت رسانی به آحاد مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی و فرهنگ نامطلوب که در استان ما وجود دارد این است که در انجام امور "به‌صورت جزیره‌ای‌" عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد مقتدرانه و دقیق مطالبه‌گری کنند

برچسب ها: سپاه فتح ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.