شهردار آبدان گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهری آبدان با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

زیرساخت‌های شهری آبدان با سرعت بیشتری تکمیل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مصطفی تفضلی‌نیا صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از شروع عملیات فاز اول خیابان شهید حججی بیان داشت: خدمت به شهروندان اصلی‌ترین و مهمترین وظیفه شهرداری است و در این راستا هیچ کاستی پذیرفته نیست.

وی یادآور شد: در مدت تصدی این شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر آبدان پروژه‌های عمرانی در این شهر شتاب بیشتری گرفته است.

تفضلی‌نیا ادامه داد: شهرداری یک خانواده بزرگ است و اعضای این خانواده که همان کارمندان و کارگران محسوب می‌شوند باید با وحدت و یک رنگی درکنار یکدیگر کار و تلاش کرده تا به بدنه اصلی این خانواده بزرگ و در نهایت شهر و شهروندان لطمه‌ای وارد نشود.

وی با اشاره به عملیات شروع احداث فاز اول خیابان شهید حججی خاطرنشان کرد: این خیابان واقع در تفکیکی سیاوشیان است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و به طول ۴۲۰ متر شامل زیرسازی، جدول گذاری و اجرای آسفالت توسط شهرداری در حال انجام است.

شهردار آبدان بیان کرد: روند تکمیل عملیات زیرسازی و توسعه بلوار کشاورز و میدان جنوبی و همچنین اجرای پروژه بهسازی وترمیم پیاده رو خیابان امام خمینی ره در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: از اولویت‌های شهرداری آبدان تکمیل زیرساخت‌های این شهر در راستای شتاب بخشی به توسعه همه جانبه آبدان است.

انتهای پیام/م

تکمیل زیرساخت‌های شهری آبدان سرعت بیشتری می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.