رئیس کل دادگستری گلستان گفت:: برنامه اجرایی ۹۷ به همه حوزه‌های قضایی ابلاغ شده و باید روسا و دادستان‌ها بر اساس شاخص‌ها و اولویت‌های این برنامه، عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سرعت و کیفیت رسیدگی‌ها، الکترونیکی کردن مراحل دادرسی و حمایت قضایی از حقوق عامه و تولید داخلی، اولویت‌های کاری حوزه‌های قضایی استان در سال ۹۷ است.

وی با بیان این که مهم‌ترین خواسته مردم از دستگاه قضایی رسیدگی به دعاوی است گفت: رویکرد و نگاه ویژه محور‌های برنامه اجرایی، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و بهبود کیفیت آرای صادر شده در محاکم است.

هاشمیان از روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها خواست: برنامه اجرایی را با دقت، مطالعه کنند و همه تلاش خود را برای اجرای این برنامه به کار گیرند.

وی گفت: رفتار مناسب با مراجعان، استفاده بیشتر از مشارکت مردم برای سازش در پرونده‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تلاش برای آگاهی بیشتر مردم با قوانین و استاندارد سازی فضای اداری حوزه‌های قضایی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم از دیگر سرفصل‌های برنامه اجرایی ۹۷ دادگستری استان است.

هاشمیان افزود: حرکت بر اساس برنامه ریزی، علاوه بر تمرکز بر اهداف دستگاه قضایی از موازی کاری و هدر رفتن وقت و هزینه‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/م
 

رسیدگی به پرونده‌ها سرفصل برنامه اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.