فرمانده سپاه الغدیر استان یزدگفت:امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد و توانسته است در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند.

 فرمانده سپاه الغدیراستان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت:موفقیت امروز سپاه و بسیج را نتیجه پیوند عمیق و ارتباط با مردم و پیروی از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دانست و گفت: دشمن، این موضوع را هدف قرار داده است و همیشه و در همه‌جا می‌خواهد خدشه‌ای بر آن وارد نماید که البته به لطف پروردگار و تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه ناکام مانده است.

  سردار فتح‌الله جمیری افزود: امروز سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن قرار دارد و توانسته است در برابر همه تهدیدات ایستادگی کند و تلاش‌های دشمن را برای کم‌رنگ کردن نقش این نهاد مقدس در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ناکام گذارد.

 وی با اشاره به لزوم بهره‌مندی از فرصت باقیمانده ماه رجب، بر خودسازی و مواظبت در ماه‌های رجب و شعبان تأکید کرد و ادامه داد: ما هرچه در این ماه‌ها ظرفیت خود را آماده‌تر از قبل نماییم خداوند در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به همان اندازه به عمر، زندگی، کار، رزق و روزی ما برکت می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به وجود معنویت در مجموعه سپاه و بسیج اظهار داشت: این روحیه معنوی در دوران دفاع مقدس به‌خوبی مشخص بود چراکه با عده‌ای قلیل کار‌های بزرگی انجام می‌گرفت و موفقیت‌های بسیاری به دست می‌آمد.

انتهای پیام/ی

سپاه به‌عنوان دژ محکم و تسخیرناپذیر در برابر توطئه‌های دشمن

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.