سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صحبتهای اولیه را با ساغلام انجام دادیم و او بعد از پایان لیگ برای ماندن تصمیم می گیرد.

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احتمال قطع همکاری با ساغلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به علت افزایش قیمت دلار  اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و صحبتهای ابتدایی را با ساغلام برای فصل بعد کردیم و منتظر جواب این مربی هستیم. 

او ادامه داد: البته ساغلام بیان کرده است که بعد از پایان لیگ هفدهم برای ماندن یا جدایی تصمیم می گیرد. به هر حال تمرکزمان را روی 3 بازی باقی مانده گذاشتیم تا با رتبه خوبی لیگ برتر به پایان ببریم. 

محمودی درباره این سئوال که کمالوند با باشگاه تراکتورسازی برای فصل بعد  قرارداد داخلی بسته است، بیان کرد: این موضوع گمانه زنی رسانه هاست و اکنون زمان صحبت درباره انتخاب سرمربی جدید نیست. 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است و آماده بازی با سپیدرودرشت هستیم. طبق برنامه برای بازی با تیم سپیدرود رشت فردا عازم شمال می شویم تا آماده این بازی شویم. محروم برای این بازی نداریم اما چند مصدوم داریم که کادر پزشکی تلاش خود را می کند تا آنها به این بازی برسند. 

او درباره مشکلات مالی تراکتورسازی بیان کرد: آجرلو مدیر عامل تیم همه سعی و تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی می کند تا مبلغ قرارداد بازیکنان در زمان مقرر پرداخت شود. 

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم امتیازات کامل 3 بازی باقی مانده را کسب کنیم و با کسب رتبه خوب دل هواداران خود را شاد کنیم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات محمودی درباره وضعیت سرمربی تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
من عاشق تراکتورم
آخرین اخبار