رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۴۵ وکیل نیکوکار با این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید دوست محمدی رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۴۵ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان سمنان همکاری می‌کنند گفت : برخی از مددجویان کمیته امداد از قوانین روز حاکم در جامعه مطلع نیستند و همین باعث سو استفاده برخی افراد سودجو می‌شود بنابراین فعالیت وکلای خیر و انجام خدمات مشاوره‌ای در استیفای حقوق آنان اثر است.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته ۱۲۱ خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه‌شده است افزود : در این مدت یک‌ساله برای ۵۶ فقره پرونده رأی صادر و حکم ‌ ۲۶ پرونده اجراشده است.

ارائه ۳۴۲ خدمات مشاوره، حقوقی و قضایی به مددجویان

دوست محمدی بابیان اینکه طی سال گذشته ۳۴۲ خدمات مشاوره، حقوقی و قضایی به مددجویان ارائه‌شده است تصریح کرد : همکاری این وکلا و انجام خدمات مشاوره از تضییع حقوق محرومان جلوگیری و به تحکیم بنیان خانواده و استیفای حقوق آن‌ها کمک می‌کند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در این مدت شش اظهارنامه، ۴۷ دادخواست، شش شکوائیه، ۵۶ لایحه دفاعیه تنظیم و توسط حوزه حقوقی این نهاد به مراجع قضایی ارائه‌شده است.

وی به حضور و شرکت در ۲۴ جلسه برای رسیدگی به امور حقوقی مددجویان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته سه پرونده مددجویان منجر به سازش شده است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.