فرماندار دیر استان بوشهر گفت: با توجه به فراوانی مناطق حادثه خیز و وقوع حادثه‌های متفاوت، تجهیز هلال احمر این شهرستان به انبار امدادی ضروری است.

هلال احمر دیر به انبار امدادی نیاز داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمزه اعتماد روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان دیر تامین خودرو و آمبولانس امدادی از دیگر نیاز‌های ضروری هلال احمر این شهرستان است.

وی اضافه کرد: پارسال برای خرید قایق و تامین تجهیزات مورد نیاز امداد جاده‌ای هلال احمر شهرستان دیر، چهار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

فرماندار دیر اظهار کرد: با توجه به تامین زمین برای احداث پایگاه امداد هوایی دوراهک در منطقه پارس جنوبی و شمالی، هلال احمر نسبت به احداث این پایگاه اقدام کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ارتقای هلال احمر دیر در ۲ بخش فضا و تجهیزات امدادی در دستور کار قراردارد.

حسین درویشی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دیر فاقد انبار امدادی و ساختمان اداری مناسب است برای تامین تجهیزات و ارتقای ساختمان اداری با همکاری فرمانداری این شهرستان تلاش می‌شود.

وی در باره فعالیت شناور امدادی هلال احمر در بندر دیر اظهار کرد: همزمان با هفته هلال احمر در اردیبهشت ماه امسال این قایق امدادی در ساحل دیر به آب انداخته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در زمان حاضر به دلیل نبود پزشک متخصص فعالیت درمانی در درمانگاه هلال احمر شهرستان دیر متوقف شده است.

درویشی ادامه داد: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تامین پزشک متخصص، هلال احمر آمادگی فعال کردن این درمانگاه را دارد.

انتهای پیام/م

تجهیز هلال احمر دیر به انبار امدادی ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.