مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر در نقاط مختلف استان بوشهر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده‌اند.

بیش از ۹۵ هزار نفر در نقاط مختلف استان بوشهر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین درویشی از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفندماه در مبادی ورودی شهر‌های استان در قالب پست‌های ثابت و سیار امداد و نجات نوروزی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در نوار ساحلی و ورودی شهر‌های این استان راه اندازی شد گفت: در اجرای این پست‌ها امدادگران خدمات خود را با توزیع بروشور و بیان نکات ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از مشارکت ۶۰۰ نفر در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان خبرداد و بیان کرد: ۶۰۰ عضو جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای کمک به سفری ایمن در خدمت مردم استان و گردشگران در پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حضوری فعال دارند.

درویشی، از ارائه خدمات به بیش از ۹۵ هزار نفر در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر در نقاط مختلف استان بوشهر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده‌اند.

وی، با اشاره به ایجاد ایستگاه سلامت در طرح یاد شده گفت: در این ایستگاه‌هاخدمات گوناگونی مانند گرفتن فشار خون، مشاوره پیشگیری از ایدز و اعتیاد به بیش از ۱۵ هزار نفر ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند گفت: در اجرای این طرح بیش از ۵ هزار ۵۰۰ نفر از خیمه‌های نماز استفاده کردند و ۱۵ هزار و ۷۸۰ نفر به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستند.

درویشی افزود: در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از ۱۲۰ هزار نقشه، بروشور، سایر محصولات شامل تراکت مسابفه پیامکی بهرفت، طرح پیمان، دعای سفر، تقویم ماه مهربان غنچه‌های هلال، سی دی ماه پیشونی و دیو هفت چهره، پوستر‌های فضای دوستدار کودک و بروشور طرح ایمنی توزیع شد.

انتهای پیام/م

۹۵هزار نفر از خدمات طرح امداد نوروزی هلال احمر استان بهره مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.