قدردانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام غیرانسانی سرباز اسرائیلی+ فیلم

آویگدور لیبرمن از تک‌تیرانداز‌ی که یک غیرنظامی فلسطینی‌ را هدف قرار داده و از این اقدام جنایتکارانه خود فیلمبرداری کرده بود، تقدیر کرد.

قدردانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام غیرانسانی سرباز اسرائیلی+ فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، سربازی را که از لحظه شلیک به یک تظاهرکننده غیرمسلح فلسطینی پشت حصار مرزی غزه فیلم گرفته بودند، تحسین کرد و گفت: «این تک تیرانداز لایق دریافت مدال است».

این فیلم که شادمانی یک سرباز صهیونیست و همکارانش را  پس از شلیک به یک مرد فلسطینی نشان می‌دهد به طور گسترده‌ای در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده و خشم عمومی را برانگیخته است.

تحسین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اقدام غیراخلاقی این سرباز تنها ساعاتی پس از آن صورت گرفت که ارتش این رژیم ضمن تایید صحت فیلم یادشده مدعی شد سرباز خاطی با تنبیه انضباطی مواجه خواهد شد.

بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی این فیلم زمانی گرفته شده است که فلسطینی‌ها برای اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درخصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تجمع کرده بودند.

سازمان آزادی بخش فلسطین در بیانیه‌ای این ویدئو را «انعکاس تفکر بی‌رحمانه ارتش اشغالگر صهیونیست و شاهدی بر سیاست شلیک به قصد کشتن غیرنظامیان فلسطینی» توصیف کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص چند تن از وزرای صهیونیست در برنامه‌های رادیویی از سربازانی که این کار را انجام داده‌اند دفاع کردند و اشتراک گسترده فیلم مذکور در فضای مجازی را افراطی دانستند.

لیبرمن هفته گذشته در یک مصاحبه رادیویی ادعا کرد: «هیچ فرد بی گناهی در غزه وجود ندارد. همه کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنند با حماس ارتباط دارند». لیبرمن این اظهارات را پس از اینکه سربازان صهیونیست در روز جمعه به تظاهرکنندگان خشمگین فلسطینی در کنار حصار مرزی غزه تیراندزی کرده و صدها نفر را شهید و زخمی کردند، بیان کرد.

نظامیان صهیونیست از آغاز تظاهرات در ۳۰ مارس شماری از فلسطینی‌ها را به شهادت رسانده‌اند.

سازمان آزادی بخش فلسطین روز یکشنبه در پیامی توییتری لیبرمن را به «ایجاد تنفر، نژادپرستی و تبعیض علیه مردم فلسطین» متهم کرد.

فیلم شلیک تک‌تیرانداز اسرائیلی به جوان فلسطینی و شادی هم‌قطاران او را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انشالله نابودی سرنوشت رژیم جهنمی صهیونیستی
آخرین اخبار