سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس گفت: شایستگی صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داشتیم و حالا می‌خواهیم به جاه طلبی مان ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس پس از پیروزی تیمش مقابل منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های جهان است و خیلی خوشحالم که توانستیم مقابل آنها به پیروزی برسیم. از دقیقه یک می دانستیم می توانیم مقابل منچستر به پیروزی برسیم و از اینکه به هدفمان رسیدیم، خوشحال هستم.

او افزود: در دقایق ابتدایی گلی را دریافت کردیم که انتظار آن را داشتیم اما واکنش مان فوق العاده بود و توانستیم به برد برسیم. با شایستگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم و حالا می خواهیم به  جاه طلبی مان ادامه دهیم و همچنین نسبت به گذشته با تجربه‌تر شده‌ ایم. مقابل منچسترسیتی در 2 دیدار 5 گل زدیم و تنها یک گل دریافت کردیم که نشان دهنده عملکرد خوب تیم ما است.

کلوپ ادامه داد: منچسترسیتی می توانست در نیمه اول به گل های دوم و سوم خود هم برسند اما 100 درصد واضح بود که اگر ما صاحب توپ می شدیم، می توانستیم فرصت ایجاد کنیم و در 2 مرتبه نیز صلاح و روبرتو فیرمینو گلزنی کردند و سبب پیروزی تیم مان شدند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی لیورپول پس از شکست منچسترسیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار