معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت : میزان تکمیل ظرفیت هتل‌های مشهد در نوروز ۹۷ به طور میانگین و براساس برآورد‌ها ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش ۱۵ درصدی تکمیل ظرفیت هتل‌های مشهد در ایام تعطیلات نوروز 97به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ محمدرحیم نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت : گرچه مشهد یک شهر زائرپذیر بوده و محوریت آن نیز بارگاه منور رضوی است که البته نباید این محوریت را فراموش کرد، اما ضروری است زائر و مجاور این شهر بتواند از یکسری جاذبه‌های تفریحی و گردشگری نیز بهره‌مند باشد؛ در شهر مشهد به مجموعه‌هایی که بتواند این نیاز‌ها را برآورده سازد، احتیاج داریم چراکه این ظرفیت در این شهر وجود دارد.

وی افزود : در حال حاضر صنعت هتلداری در مشهد یکی از مواردی است که در طی سال گذشته تلاش زیادی جهت حمایت از آن صورت گرفت.

نوروزیان ادامه داد: خوشبختانه امسال با اقدامات صورت گرفته ، هتل‌های مشهد هیچگونه افزایش نرخی نداشته و بعضا تخفیف نیز دادند . فرمانداری مشهد نیز به دستگاه‌های اجرایی دستور داد که اگر هتل‌ها در زمینه‌هایی مانند آب، برق و گاز بدهی دارند، با آن‌ها نهایت همکاری صورت گیرد.

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت : باید در جهت حذف مدارس، مساجد و حسینیه‌ها از دایره اسکان زائران حرکت کرد چراکه در شان ملت ما نیست که در مسجد و حسینیه اسکان پیدا کنند.

وی افزود: اگر دستگاه‌هایی که خدمات اسکان ارایه می‌دهند، همین هزینه را با هتل‌ها قرارداد منعقد کنند، علاوه بر کمک به صنعت گردشگری، زائر نیز با احترام و تکریم بیشتری می‌تواند در مشهد استقرار یابد.

نوروزیان در ادامه گفت : به لحاظ اهمیت منطقه ثامن و در راستای حمایت از شهرداری، فرمانداری مشهد آمادگی همکاری و هر کمکی را به شهرداری مشهد دارد.

انتهای پیام // ف . م
 

 

حمایت از صنعت هتلداری در مشهد

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.