معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: شهادت در راه خدا بزرگترین پاداش خداوند متعال برای این سرباز ولایت بود که سال‌ها در راه اعتلاء دین اسلام جانفشانی کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلام رضا جعفری معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان  در حاشیه نوزدهمین مراسم سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، اظهار داشت: شهادت در راه خدا بزرگترین پاداش خداوند متعال برای این سرباز ولایت بود که سال‌ها در راه اعتلاء دین اسلام جانفشانی کرده است.

وی افزود: نبوغ فکری و دانش نظامی ایشان در دوران دفاع مقدس پیروزی‌های ارزشمندی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است و تا ابد در اذهان عمومی ماندگار خواهد بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: تمام فرماندهان نیرو‌های مسلح باید خط و مشی این فرمانده دلیر را همواره سر لوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند سرباز خوبی برای ولایت باشند.

سرهنگ جعفری در ادامه اظهار داشت: شهید سپهبد صیاد شیرازی علاوه بر اینکه فرماندهی مقتدر و داری توان رزمی بالا بود فردی خدا ترس و داری فضائل اخلاقی بسیاری بود که اینگونه در مقابل خداوند متعال رو سفید شد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم برزگداشت شهداء می‌تواند روحیه و فرهنگ شهادت طلبی در جامعه را جاری و ساری کند و ما وظیفه خود می‌دانیم راه شهیدان عزیزمان را سر لوحه کار خود قرار دهیم تا در انجام امورات محوله خود موفق عمل کنیم و سرباز خوبی برای ولایت محسوب شویم.

انتهای پیام/ع

نوزدهمین مراسم سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار