فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری دو سارق سابقه دار منزل در حالی که اقدام به سرقت لوازم منزل همسایه خود کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت منزلی در سطه شهر، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام و پس از بررسی‌های اولیه، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده و تحقیقات محلی از همسایگان، موفق به شناسایی سارقان که همسایگان مالباخته بود شدند و آن‌ها را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر ودر بازرسی از این مکان وسایل منزل شامل یخچال، کولر آبی، چند عدد پمپ آب کولر، چند تخته پتو، لوازم بنایی کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ سعادتی در ادامه اظهار داشت: سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه سارقان دستگیرشده، سابقه دار بوده و قبلا به جرم سرقت در زندان بسر می‌بردند خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان حرفه ای در ایرانشهر 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار