در پی اعتراض کوربین به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه تظاهرکنندگان فلسطینی، حزب کارگر اسرائیل روابط خود را با وی به حال تعلیق درآورد.

حزب کارگر رژیم صهیونیستی روابط خود با کوربین را به حال تعلیق درآوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، حزب کارگر رژیم صهیونیستی روابط خود را با جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس، به حال تعلیق درآورد. سخنگوی حزب کارگر رژیم صهیونیستی امروز (دهم آوریل) ضمن اعلام این خبر، کوربین را به «یهودی ستیزی» متهم کرد. این سخنگو بخشی از نامه آوی گبی، رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی، خطاب به کوربین را قرائت کرد. در این، نامه گبی اعلام کرده قطع روابط با رهبر حزب کارگر انگلیس به سبب تنفر بسیار علنی کوربین از رژیم صهیونیستی است.

در نامه گبی آمده است: هدف از نوشتن این نامه آن است که تعلیق موقت تمامی روابط رسمی میان حزب کارگر اسرائیل و رهبر حزب کارگر انگلیس را به اطلاع شما برسانم. گبی همچنین در این نامه تصریح کرده است که روابط میان دو حزب در برخی حوزه ها ادامه خواهد داشت، اما ادامه روابط با کوربین ممکن نیست.

کوربین جمعه گذشته، ضمن محکومیت جنایت وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه تظاهرکنندگان فلسطینی (در تظاهرات روز بازگشت) که به شهادت دست کم 27 فلسطینی منجر شد، از دولت انگلیس خواست در فروش سلاح به این رژیم تجدیدنظر کند.

کوربین که در تظاهرات روز شنبه (هجدهم فروردین) به همراه صدها نفر از جمله یهودیان ساکن لندن، پایتخت انگلیس، در اعتراض به جنایت‌ های رژیم صهیونیستی و کشتار بیرحمانه فلسطینیان شرکت کرده بود، از قدرت های جهانی به سبب سکوت در برابر این جنایت ها انتقاد و اعلام کرد سرپوش گذاشتن بر اقدامات اسرائیل در کشتار فلسطینیان معترض که به هیچ سلاحی مسلح نیستند، باید متوقف شود.
انتهای پیام/

تعلیق روابط حزب کار اسرائیل با جرمی کوربین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار