مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از رشد ۳۸ درصدی پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش این ناحیه خبر داد.

سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آمار پذیرش ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه 2 نسبت به سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

وی افزود: امسال ستاد اسکان میهمانان نوروزی از 28 اسفند 96 فعالیت خود را در خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران  آغاز کرد و تا روز 13 فروردین ماه پذیرای 11هزار و 294  نفر روز مسافر در قالب 3 هزارو 284 خانوار بود که نسبت به سال گذشته با رشدی 38 درصدی رو به رو بوده است.

حسین پور بیان داشت: همکاران ما در ستاد اسکان تلاش کردند امکانات و تجهیزات اختصاص یافته جهت رفاه حال میهمانان نوروزی در شأن فرهنگیان عزیز و خانواده های آنان باشد و نظر سنجی صورت گرفته نیز رضایتمندی 100 درصدی میهمانان از عوامل اجرایی و امکانات و تجهیزات ستاد اسکان را نشان را می دهد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز عنوان کرد: ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به خانواده های فرهنگیان لازم است و ما بر این موضوع اعتقاد داریم که توجه بیش از پیش به مراکز و محل های اسکان می تواند موجبات افزایش میهمانان نوروزی از سراسر کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/م

آموزش و پرورش میزبان مهمانان نوروزی

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.