سرپرست شهرداری تهران گفت: تلاش می‌کنیم تا بر روی ریل‌گذاری‌ها و زیرساخت‌هایی که نجفی فراهم کرده است، حرکت کنیم.

روی ریل‌گذاری‌های نجفی حرکت خواهیم کردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست جدید شهرداری تهران ظهر امروز در پایان جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص احتمال تصمیم وی مبنی بر جابجایی مدیران و معاونان در سطح کلان و خرد اظهار کرد: من از همه همکارانم از جمله معاونان شهردار تهران و شهرداران مناطق خواهش می‌کنم که به کار خود ادامه دهند، زیرا سرپرست دوران گذار است و شورای شهر تهران نسبت به انتخاب شهردار مبادرت خواهد کرد.

سرپرست جدید شهرداری تهران تصریح کرد: طبیعی است که کار را با تمام توان ادامه خواهیم داد و شاهد کمترین تغییرات خواهیم بود و همه همکاران هم امیدوار هستند که در این دوره تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

حسینی مکارم با بیان اینکه عمده برنامه‌های ما مبتنی بر همان برنامه‌هایی است که نجفی پذیرفت و همواره بر آن تأکید داشت، گفت: مبنای برنامه من قانونمداری است و از جمله مسائلی به شمار می‌آید که برای ما مهم است.

وی شهرسازی و معماری را از دیگر اولویت‌های خود عنوان و تأکید کرد: شفافیت و انضباط مالی از دیگر مسائلی است که برای ما اهمیت بالایی دارد و قطعاً بر آن تأکید خواهیم کرد.

حسینی مکارم با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به مردم از دیگر برنامه‌های اصلی ما است، گفت: اطلاع مردم از اینکه منابع مالی مردم در چه زمینه‌هایی خرج می‌شود، حق مردم است و باید بدانند که این منابع کجا هزینه می‌شود و قرار است که ما تمامی قراردادهای بالای یک میلیارد تومانی را به اطلاع عموم رسانیم تا مطلع شوند.

وی افزود: بنابراین فعالیت‌های ما بر اساس برنامه‌هایی است که به شورا ارائه شده و تأکید بر آن‌ها داریم و بر اساس زیرساخت‌هایی که نجفی آماده کرده، حرکت خواهیم کرد.

حسینی مکارم خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما برنامه‌های نجفی است و امیدواریم معاونت‌ها به برنامه‌های خود ادامه دهند.

سرپرست جدید شهرداری تهران تصریح کرد: در طول خدمت نجفی ریل‌گذاری‌هایی صورت گرفته که ما تلاش می‌کنیم بر روی این ریل‌گذاری‌ها به مسیر خود ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت دیون طلبکاران شهرداری تهران افزود: در این خصوص در وقت مناسب به صورت مفصل‌ سخن خواهم گفت، زیرا پرداخت دیون طلبکاران جزء برنامه‌های اصلی ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار