مجموعه شعر «یادآوری» اثر محمد مهدی سیار احتمالاً در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می شود.

محمد مهدی سیار شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: امیدوارم مجموعه رباعی هایم به نام «یادآوری» که قرار بود برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال گذشته منتشر شود، به نمایشگاه کتاب امسال برسد. ناشر قول داده است کتابم در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شود.

وی افزود: انتشارات شهرستان ادب قرار است مجموعه رباعی هایم را به نام «یادآوری» منتشر کند. مضامین متنوع و مختلفی در رباعی های این کتابم وجود دارد و مضمون ثابتی ندارد. مخاطب باید کتابم را ببیند و امیدوارم مجموعه شعرم مقبول مخاطبان خاص کتاب (منتقدان ادبی) و عموم مردم قرار بگیرد و این کتاب را بپسندند.

گفتنی است؛ محمد مهدی سیار، تا کنون آثاری را چون رودخوانی انتشارات شهرستان ادب، حق السکوت فصل پنجم، دادخواست سپیده باوران، و بی خوابی عمیق سوره مهر منتشر کرده است. وی برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، در بخش ادبیات، سال ۱۳۸۹ برای کتاب حق‌السکوت، سرو بلورین جشنواره شعر فجر، بخش کلاسیک (سنتی) در سال ۱۳۸۷ برای کتاب بی‌خوابی عمیق، تاب فصل در زمستان سال ۱۳۸۹ برای کتاب حق‌السکوت، سومین دوره کتاب سال شعر جوان در سال ۱۳۸۸ برای کتاب بی‌خوابی عمیق و جایزه گام اول در سال ۱۳۸۸ برای کتاب بی‌خوابی عمیق است.

انتهای پیام/

محمد مهدی سیار با مجموعه شعری جدید به نمایشگاه کتاب می آید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.