براتی‌پور گفت: جریان شعر انقلاب به خوبی پیش می‌رود؛ همانطور که انقلاب ما ادامه دارد و به خارج از مرزهای ایران راه یافته است.

عباس براتی‌پور شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیشرفت شعر انقلاب در کشورمان گفت: شعر انقلاب هم اکنون مسیر خودش را می‌رود. همانطور که انقلاب ما ادامه دارد و ابعاد آن به خارج از مرز‌های ایران راه یافته است؛ شعر انقلاب هم در این سال ها پیشرفت کرده است. شعر انقلاب امروز، در ابعاد متفاوتی چون شعر مدافعان حرم و شعر فلسطین هم تعریف می شود.

وی افزود: همانطور که آرمان‌های انقلاب اسلامی هم اکنون پیش می‌رود، شعر انقلاب، دفاع مقدس و آرمان‌های آن نیز رو به پیشرفت است.  زمان دفاع مقدس درباره این موضوع شعر می‌گفتند، الان شعر انقلاب، شعر بیداری است. امروز رزمندگان ما در  یمن و بحرین از آرمان‌های انقلابی خود دفاع می‌کنند.

این شاعر درباره مجموعه شعر‌هایی که در فراخوان‌ شعر انقلاب شرکت می‌کنند، بیان کرد: مجموعه شعر‌هایی را که در فراخوان‌های شعر انقلاب شرکت می‌کنند - به عنوان مثال آن‌هایی که درباره مدافعان حرم یا سوژه‌های دیگر هستند- رویکرد جدیدی به موضوعات شعر انقلاب می دانم.

براتی پور در پایان گفت: کتاب هایم با عناوین «الفبای عشق» و «نقش مستور» از سوی انتشارات انجمن قلم منتشر شد.

انتهای پیام/

اظهار نظر یک شاعر درباره جریان شعر انقلاب

 

برچسب ها: ادبیات ، شعر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.