عضو شورای شهر تهران گفت: سرپرست برای امضای قراردادهای مالی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد.

سرپرست برای امضای قراردادهای مالی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی استعفای دوم شهردار تهران با تأکید بر اینکه ما اصل را بر صداقت نجفی می‌گذاریم که می‌گوید بیمارم و نمی‌توانم ادامه دهم، اظهار کرد: اگر این استعفا پذیرفته شود باید فوری سرپرست انتخاب کنیم و چون دوره انتقال است، کار سرپرست هم دشوار است و نمی‌توانیم به یکباره تصمیم بگیریم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم باید در انتخاب سرپرست شهرداری دقت کنیم، گفت: سرپرست برای امضای قراردادهای مالی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد، چنانچه قانون در مورد سرپرست گفته است که شورا موظف است بلافاصله برای انتخاب شهردار اقدام کند.

وی با بیان اینکه نجفی برای شهردار بودن تا یکشنبه مشکلی ندارد، افزود: این زمان‌خواهی را از جهت انتخاب گزینه بهتر برای اداره شهر پیشنهاد می‌کنم تا آن فرد مورد نظر انتخاب شود.

مسجدجامعی خاطرنشان کرد: آنچه من را به این نتیجه رسانده است مسائل جانبی و اظهارات دیگران نیست، بلکه دغدغه شهر من را به این نتیجه رسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار