قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برنامه ریزی مدونی برای ایجاد تحول در ارائه خدمات به محرومین صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مرتضی بختیاری در بازدید از معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با بیان اینکه  با تلاش خادمان حضرت امام رضا (ع) سنگر محرومیت زدایی و اشتغال زایی روز به روز در حال توسعه و گسترش است افزود:جایگاه برجسته خدمت به محرومین و مستضعفین در آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره عملی انبیاء و اولیا الهی نشانگر اهمیت این اقدام مبارک است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پس از تشکیل معاونت امداد مستضعفین در ٢ سال اخیر گفت: تشرف ٦٣٠ هزار زائر زیارت اولی، اقدامات گسترده برای محرومیت زدایی در روستاها، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال زایی محرومان و مستضعفان و بهره مندی از ظرفیت سایر نهاد‌های خدمت رسان برای توسعه خدمات از جمله کارهای این معاونت از زمان تشکیل است.
 

 قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برگزاری اردو‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی و انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اعطای وام اشتغال به محرومان از دیگر مواردی است که با تعامل سازنده معاونت امداد در راستای اهداف والایش در حال انجام است.
 
بختیاری تصریح کرد: برنامه ریزی مدونی برای ایجاد تحول در سطح و گستره خدمات به محرومین در سال جدید صورت گرفته است که با جدیت و قوت وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
 
وی گفت: نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در حوزه رسیدگی به امور نیازمندان و مستضعفین مسئولیت دارند بایستی با هم افزایی و همکاری متقابل به گره گشایی از زندگی آنان بپردازند.

 قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی  با اشاره به مفاد مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در منشور ٧ گانه افزود: معظم له ٤ بار در این حکم که سند بالادستی و نقشه راه آستان قدس در دوره جدید است .

 
انتهای پیام//ا.س
 

بازدید قائم مقام تولیت آستان قدس   از معاونت امداد مستضعفین آستان  

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.