مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تاکید کرد که وضعیت نور و چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان بهبود یافته، اما هنوز برگزاری فینال جام حذفی در این استادیوم قطعی نیست.

فتاحی: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر قطعی نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ قرار شد، فینال جام حذفی میان استقلال تهران و خونه به خونه بابل، ۱۳ اردیبهشت برگزار شود که کمتر از یک ماه تا آغاز این مسابقه زمان باقی مانده و هنوز مسئولان نام شهر میزبان این دیدار را اعلام نکردند.

بر همین اساس، قرار شد تا مسئولان سازمان لیگ و سعید فتاحی به خرمشهر بروند و از کیفیت چمن این استادیوم دیدن کنند. پس از پایان مراحل بازدید، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان نسبت به سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است، اما همچنان در چند نقطه از چمن این ورزشگاه ضعف وجود دارد که باید برطرف شود، همچنین کیفیت نور هم بهتر شده، اما باید بازهم روی آن کار کنند تا آماده برگزاری بازی شود.

او افزود: هنوز برگزاری بازی فینال جام حذفی در خرمشهر قطعی نیست و باید با نشستی که با حضور بهاروند برگزار می‌کنیم، درباره این ورزشگاه و محل بازی تصمیم نهایی را بگیریم.

فتاحی در پایان گفت: فینال جام حذفی به طور قطع در خوزستان برگزار می‌شود و اگر ورزشگاه اروندان خرمشهر آماده شد در این استادیوم و در غیر این صورت در ورزشگاه دیگری بازی را برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر تلاش می‌کند تا پس از حذف نفت آبادان در نیمه نهایی بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد و مانند پرسپولیس، یک جام کسب کند.از سویی دیگر خونه به خونه با حذف لیگ برتری‌ها به فینال رسیده است و در سودای کسب مقام قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا است.

دیدار فینال جام حذفی میان استقلال و خونه به خونه ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار