فرمانده سپاه بردسکن گفت: ۳۰ باب حمام‌های انفرادی در ۱۳ منطقه عشایری این شهرستان تحویل عشایران شد.

تحویل ۳۰ باب حمام‌های انفرادی در ۱۳ منطقه عشایری بردسکنسرهنگ علی محبی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،افزود: در بازدیدی که اواخر سال قبل از ۲۰ منطقه عشایر نشین شهرستان صورت گرفت ۲۰۰ خانوار مورد شناسایی قرار گرفتند که فاقد حمام بهداشتی می‌باشند.

 
وی گفت: براساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد ۱۰۰ درصد مناطق عشایری شهرستان بردسکن حمام عمومی ندارند و ۶۰ درصد آن‌ها فاقد حمام بهداشتی در خانه هستند.
 
فرمانده سپاه بردسکن افزود: با پی گیری‌های انجام شده بسیج سازندگی استان با تحویل ۳۰ باب حمام انفرادی به این مناطق موافقت کرد و با رایزنی‌های انجام شده با اتاق اصناف شهرستان و جمعی از خیران مبنی بر تامین آبگرمکن این مهم نیز تحقق پیدا کرد.
 
سرهنگ علی محبی هزینه این تعداد حمام انفرادی با نصب آبگرمکن را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.
 
وی گفت: این حمام‌ها به خانواده‌های دارای معلول و پرجمعیت داده می‌شود و این طرح با هدف محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌هایی که به لحاظ اقتصادی و معیشتی مشکل دارند صورت گرفت.
 
سرهنگ محبی با اشاره به اینکه قریب به ۲۰۰ خانوار دیگر از مناطق عشایری شهرستان از داشتن حمام محروم هستند گفت: درصورت تامین اعتبار به دنبال رایزنی با آستان قدس رضوی و با مشارکت کارخانه کاشی زهره کاشمر و خیران ۱۰۰ باب حمام دیگر را به صورت مصالح تاپایان امسال در این مناطق احداث کنیم.
 
وی اعتبار مورد نیاز برای این تعداد حمام را ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.
 
انتهای پیام//و.ت
 

ساخت حمام‌های انفرادی درمنطقه عشایری بردسکن

برچسب ها: بهداشت ودرمان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.