فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: ۲ برادر که با دسترسی به اطلاعات شخصی خانمی، او را تهدید و قصد اخاذی داشتند دستگیر شدند.

 دستگیری عاملان تهدید و اخاذی از زن جوان در سبزواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، «سیدمحمد هاشمی» افزود: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر دستیابی افرادی به اطلاعات شخصی گوشی تلفن همراه او و تهدید به انتشار این اطلاعات خصوصی به قصد اخاذی، موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس فتای سبزوار قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های اولیه و علمی پرونده دریافتند متهمان با دسترسی به اطلاعات شخصی تلفن همراه، از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مورد نظر را برای خود ارسال و سپس اقدام به تهدید و قصد اخاذی داشته اند.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: با استفاده از مستندات دیجیتالی، کارشناسان پلیس فتای سبزوار در کمترین زمان ممکن متهمان که دو برادر ۲۳ و ۲۸ ساله بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات خود را از آنان آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با ادله پلیس اعلام داشتند شاکی پرونده از آشنایان شان بوده و با دستیابی به گوشی تلفن همراه او، اطلاعات را از طریق شبکه‌های مجازی برای خود ارسال و سپس به صورت ناشناس اقدام به تهدید و قصد اخاذی داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از شهروندان خواست تا نسبت به حفظ اطلاعات شخصی در فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع چنین مشکلاتی پیشگیری شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

عاملان تهدید خانمی در سبزوار دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.