استاندار ایلام گفت: پروژه های بزرگی به ویژه در حوزه انرژی در این شهرستان در حال اجراست که نوید بخش حرکت این منطقه به سمت صنعتی شدن است.

دهلران به سمت صنعتی شدن به پیش می رود

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی، ظهر امروز (۲۰ فروردین) در سفر به دهلران بیان کرد: ذخائر عظیم انرژی این شهرستان باعث شده دولت نگاه ویژه ای به دهلران داشته باشد.

وی، اظهار کرد: حجم سرمایه گذاری های صورت گرفته به ویژه در دهه گذشته برای بهره برداری از این ذخائر نفت و گاز و پتروشیمی بسیار بالاست و در چارچوب همین سرمایه گذاری ها هم اکنون عملیات اجرایی چندین پروژه بزرگ در حال انجام است.

استاندار ایلام، طرح ان. جی. ال با سرمایه گذاری ۴۵ هزار میلیارد ریال، پتروشمی ۴۰ هزار میلیارد ریال، نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی ۱۰ هزار میلیارد ریال، شرکت های و میدان نفتی آبان و پایدار غرب با ۳۷ هزار میلیارد ریال را تنها بخشی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در این شهرستان عنوان کرد.

وی، همچنین توسعه راه های موصلاتی را از برنامه های دولت در این شهرستان راهبردی برشمرد و ادامه داد: اجرای جاده چمسرخ، جاده سید اکبر، چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران از جمله پروژه های این حوزه است.

انتهای پیام/ د

پیش رفتن دهلران به سمت صنعتی شدن

 

برچسب ها: صنعت ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.