بخشدار خرانق گفت: ارائه طرح‌های اشتغالزایی متناسب با پتانسیل‌های منطقه و در خور امکانات موجود در روستا‌ها باشد.

به گزارش خبرنگارحاضر درمحل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ بخشدار خرانق گفت:ایجاد اشتغال در روستا‌ها را از برنامه‌های مهم دولت تدبیرو امید برشمرد و اهتمام مسئولین در اجرای دستورات و دستورالعمل‌های دولت را از مهمترین وظایف مسئولین اجرایی در سطح کشور خواند.

مجتبی خالصی ضمن تبریک سال نو بر ضرورت ایجاد بستر‌های مناسب در جهت ایجاد اشتغال به ویژه در روستا‌ها تاکید کرد و گفت:امروز اصلی‌ترین نیاز جامعه اشتغال پایدار در روستا‌ها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان و فراهم سازی بستر‌های مناسب جهت امرار معاش روستا نشینان است.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی را نتیجه تولید محصولات با کیفیت داخلی خواند و ارائه تسهیلات ارائه شده ازسوی دولت را گامی در جهت تحقق اصل حمایت از محصولات داخلی دانست و بر حمایت همه جانبه مسئولین از تولید کنندگان تاکید کرد.

بخشدار خرانق در ادامه با اشاره به پتانسیل‌های موجود در روستا‌ها گفت: ارائه طرح‌های اشتغالزایی متناسب با پتانسیل‌های منطقه و در خور امکانات موجود در روستا‌ها باشد که با توجه به تنوع ظرفیت‌های موجود می‌تواند در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری صورت پذیرد.

وی افزود: توسعه صنایع دستی روستایی به عنوان اشتغالی درآمدزا و متناسب با فضای روستایی اشاره کرد و خواستار ارائه طرح‌های نوین به ویژه در حوزه صنایع دستی و گردشگری شد.

در این نشست دشت آبادی رئیس اداه تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان با ارائه آمار و اطلاعات خواستار افزایش تعداد سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش خرانق شد

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی طرح‌های ارائه شده در بخش خرانق را در حوزه‌های بوم گردی، صنایع دستی، دامپروری و کشاورزی برشمرد و از اشتغال ۳۳ نفر از ۲۳ طرح اشتغالزایی خبر داد.

دشت آبادی گفت: ۱۸ طرح مصوب شده به بانک‌های عامل ارائه شده است جهت معرفی خرانق به عنوان قطب دام پربازده نظیر سانن ورومانف که جز این طرح می‌باشند.

نخستین جلسه کمیته اشتغال روستایی در بخش خرانق در سال جدید با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست شهرستان اردکان، روسای نمایندگی‌های ادارات در بخش خرانق، روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران بخش خرانق در محل بخشداری تشکیل شد.

انتهای پیام/ ی

حمایت از کالای ایرانی  نتیجه تولید محصولات با کیفیت داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار