امام جمعه اردگان گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که احاد مردم مخاطب شعار سال هستند پس باید در تحقق آن کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر خطیب جمعه اردکان گفت: ۲۵ ماه رجب مصادف با سالروز شهادت امام کاظم (ع) می‌باشد و طبق روایت امام کاظم (ع) اگر کسی همه‌ی هم و غم و فکر و درگیری خود دنیا باشد روز قیامت غم و غصه اش بیشتر است.

امام جمعه اردکان افزود: انسان باید دائما متذکر شود که اگر فردایی نباشد و بداند زندگی ابدی در پیش دارد و زندگی آخرت که در انجا این امور دنیوی و خانه و مال، شهرت، ریاست و این‌ها با یک مرگ تمام می‌شود.

خطیب جمعه اردکان بیان داشت: در زندگی دنیایی باید حریم‌ها را حفظ کنیم روز بیستم فروردین مناسبت بسیار مهم و سرنوشت سازی در کشور رقم خورده است روزی است که قطع رابطه آمریکا با ایران می‌باشد و اعلام رسمی شد.

خطیب جمعه اردکان تصریح کرد: وابستگی برای انسان ذلت می‌آورد اگر فردی هم در زندگی شخصی خود به جایی وابسته شد ذلت می‌آورد اگر جامعه‌ای کشوری و ملتی قطع رابطه‌ی ایران و آمریکا باعث این شد ملت ایران به فکر این باشد که روی پای خود بایستد.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر تاکید کرد: دومین مناسبتی که بیست فروردین دارد روز فناوری انرژی هسته‌ای که اعلام رسمی شد و در تقویم‌ها نوشته شده است در سال ۱۳۸۵ که برای اینکه جوانان دانشمند کشور ما توانستند اورانیم را غنی سازی کنند و فناوری هسته‌ای را به دست آورند و این موفقیت غرور آفرین  باعث شد که مسئولین کشور ما تسویب کنند که روز بیست فروردین روز فناوری هسته‌ای است.

شاکر گفت: جمله‌ی بعدی تاکید مقام معظم رهبری و بر شعار سال که همه ما که مورد خطاب این شعار هستیم و مقام معظم رهبری تاکید کردند که احاد مردم مخاطب شعار سال هستند به خرید کالای ایرانی و همه همت کنند در هرجا هستند کالای ایرانی بخرند و بفروشند واین نوعی جهاد به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار