یک سناتور تندروی آمریکایی، روسیه، ایران و سوریه را به دست داشتن در حمله شیمیایی ادعایی به دوما متهم کرد.

ادعای تام کاتن: روسیه، ایران و سوریه باید بهای حمله شیمیایی به دوما را بپردازندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن فری بیکن، «تام کاتن»، سناتور جمهوری خواه آرکانزاس روز گذشته در پی حمله شیمیایی ادعایی به دومای سوریه مدعی شد روسیه، ایران و دولت بشار اسد باید بهای این حمله را بپردازند.

این سناتور تندرو با به کار بردن واژه «وحشیگری» برای اقدامات روسیه، ایران و سوریه ادعا کرد که این کشورها باید تاوان این حمله را بدهند.

تام کاتن همچنین مدعی شد: «همانطور که یک گنجشک بدون خواست پدر (خدا) سقوط نمی کند، بشار اسد هم نمی تواند بدون کمک ایران و روسیه حمله شیمیایی انجام دهد. هر سه آنها باید بهای چنین وحشیگری را بپردازند.»

دونالد ترامپ هم روز گذشته در حساب توییتری خود ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به دلیل حمله ادعایی در سوریه و حمایت از بشار اسد محکوم کرد و مدعی شد: «افراد زیادی از جمله زنان و کودکان در این حمله شیمیایی در سوریه کشته شدند. پرزیدنت پوتین، روسیه و ایران به خاطر حمایت از بشار اسد باید تاوان بدهند. آن هم تاوان بزرگی. اگر باراک اوباما به خط قرمزی که خودش تعیین کرده بود، پایبند می بود، هم اکنون بحران سوریه تمام شده بود. »

با وجود اینکه کشورهای عضو ناتو در اقدامی هماهنگ، سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کرده اند تا به این بهانه به حملات هوایی خود علیه نیروهای دولتی سوریه ادامه دهند، یک مقام هلال احمر اعلام کرد که هیچ نشانه ای از استفاده از تسلیحات شیمیایی در دومای سوریه دیده نشده است.

انتهای پیام/

سناتور آمریکایی، ایران و روسیه را به حمله شیمیایی به دوما متهم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خائن انشالله به پیش بینی من مرگش نزدیکهههههههههههههههه
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
تو چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
اگر قرار به اتهام زنی دروغ و بی مدرک و شواهد است ایران و روسیه نیز می توانند پشت سر هم به آمریکا اتهام بزنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
اقای تام کنن، این که اتفاق غیر انسانی در سوریه اتفاق افتاده صحبت شما است و باید اثبات شود. تو فعلا پاسخ اتفاقات اثبات شده هیروشیما، ناکازاکی و ویتنام را بده
آخرین اخبار