استاندار خراسان رضوی گفت: جاوران آستان مقدس رضوی و نیز زائرانی که امسال به مشهد سفر کردند شاهد تحولات و تغییرات چشمگیری در این شهر بودند.

دستگاه‌ها و نهاد‌ها نوروز متفاوتی را برای زائران و مجاوران فراهم کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان دیشب در مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره خانه بهار افزود: روحیه تعامل و همکاری بین بخشی میان دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات موجب شد تا نوروز ۹۷، در ارائه خدمت به زائران و مجاوران کم نظیر باشد.


وی گفت: اگر این روحیه همکاری و همپوشانی و تکمیل خدمات توسط بخش‌های مختلف که امروز در سطح استان و مشهد شکل گرفته استمرار یابد به نتیجه مطلوب‌تر و رضایت بیشتر مردم دست می‌یابیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: در شرایطی که بسیاری از مردم در تعطیلات نوروزی در سفر و سیاحت و استراحت بودند، جمعیت قابل توجهی از دست اندرکاران و کارکنان دستگاه‌ها و نهاد‌های عمومی در محل خدمات ماندند تا برای مردم آرامش، امنیت، نشاط و خدمات در خور شان را به ارمغان بیاورند.

رشیدیان گفت: در این میان مشهد الرضا (ع) به دلیل وجود بارگاه منور امام مهربانی‌ها شاهد رشد قابل توجه جمعیت زائر و مسافر بود، چنانکه فقط زائران این شهر بیش از ۱۱ درصد نسبت به نوروز قبل افزایش یافت.

وی تصریح کرد: مو نیز سطح خدمات ارائه شده بودند، که جا دارد از آنان که منشا این تحولات بودند اعم از شورای شهر و شهرداری و تمام کسانی که در جای جای این شهر خدمت کردند و نوروز متفاوتی را برای زائران و مجاوران فراهم کردند، قدردانی شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ضمن آن که اجر و پاداش این فعالان این عرصه که خدمت به زائران را پیشه خود کردند و با تمام وجود و همه ظرفیت ذهنی، فکری و تخصصی خود صادقانه در خدمت زائران بودند، هم در پیشگاه امام مهربانی‌ها محفوظ و ویژه است.

رشیدیان در ادامه با اشاره به ورود بیش از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر نوروزی به استان، گفت: در بخشی از این ایام ظرفیت اشغال اماکن اقامتی و هتل‌ها به ۹۰ درصد رسید که شرایط خوبی را رقم زد.

وی افزود: اقدامات خوب شهرداری مشهد در رفع نازیبایی‌های شهر و زیباسازی و پاکسازی مشهد، ساماماندهی ورودی‌های شهر و طراحی المان‌ها و گل آرایی‌های زیبا قابل تقدیر است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته هم اقدامات خوبی در این ایام صورت می‌گرفت که ارزشمند بود، گفت:، اما در این دوره در حوزه زیبای سازی شهر اقدامی متفاوت انجام شد ضمن آنکه هماهنگی‌های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و نیز شهرداری، آستان قدس، شهرداری و دستگاه‌های انتظامی بویژه در زمان تحویل سال و نیز سخنرانی مقام معظم رهبری تردد‌ها در سطح شهر و اطراف حرم مطهر رضوی را بسیار تسهیل نمود که رضایت زائران و مجاوران را در پی داشت.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اهدای لوح تقدیر به شهردار مشهد و رئیس شورای اسلامی شهر از تلاش‌ها و خدمات این دو مجموعه قدردانی کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

تقدیر از دست اندرکاران جشنواره خانه بهار

برچسب ها: نوروز 97 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.