قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در ۱۷ روز گذشته بیش از ۱۰۵ هزار زائر ومسافر نوروزی در مشهد اسکان اضطراری یافتند.

اسکان اضطراری بیش از ۱۰۵ هزار زائر و مسافر نوروزی در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خلیل‌الله کاظمی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد افزود: از روز بیست و پنجم اسفندماه ۹۶ تا دوازدهم فروردین ماه ۱۰۵ هزار و ۲۰۸ زائر و مسافر نوروزی در مراکز اسکان موقت و اضطراری ویژه نوروز ۹۷ اسکان داده شدند.

وی گفت: ۶۷۳ هزار و ۶۶۳ نفر از زائران به پایگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر مراجعه کردند و همچنین تعداد ۴۸ هزار و ۸۵۳ مورد نیز توزیع محصولات در پایگاه‌های راهنمای زائر به ثبت رسیده است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد افزود: همچنین ۵۳۶ مورد تور‌های تاریخی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در مدت یادشده گزارش شده است.

کاظمی گفت: خدمات‌رسانی تلفن ملی راهنمای زائر به شماره ۳۱۲۰۸ در دو شیفت صبح و عصر صورت گرفت و بر این اساس تعداد ۱۸۹۹ مورد پاسخگویی صورت گرفته است.

وی افزود: در ۱۷ روز گذشته ۶۹ هزار و ۴۵۹ مورد نمایش‌های خیابانی، جشن‌های آیینی، مسابقات فرهنگی و نمایشگاه برگزار شده است.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: با توجه به هماهنگی جهت استقرار خدمات خودرویی درایستگاه‌های استقبال از زائران، تعداد ۸۲۶۳ مورد مراجعه صورت گرفته است.

کاظمی افزود: ۳۳ هزار و ۴۸۷ مورد بروشور و نقشه گردشگری در باکس‌های کتاب در تاکسی‌ها و همچنین تعداد ۹۴۰ مورد بروشور تهیه و در ۱۷ روز گذشته ثبت و توضیع شده است و ۱۹۲۰ مورد به روزرسانی برچسب‌های اطلاع‌رسانی داخل ناوگان اتوبوسرانی صورت گرفته است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد افزود: اطلاع‌رسانی ویژه خدمات نوروزی به شهروندان و زائران به صورت فعالیت‌های شبانه‌روزی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ۱۳۷ صورت گرفته و درطی روز‌های یاد شده ۶۶ هزار و ۹۸۱ مورد تماس حاصل شده است.

وی افزود: در نوروز ۹۷ تعداد ۱۴۸۵ مورد دوره‌های آموزش چهره به چهره زیست محیطی در محل کمپ‌های زائران برگزار شده است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: پاسخگویی به زائران در خصوص مسایل و مشکلات ترافیکی از طریق شماره تماس ۳۳۱۳۷ صورت گرفت و در این زمینه ۴۸۰۹ مورد پاسخگویی ثبت شده است.

کاظمی افزود: نمایشگاه دائمی در مشهد برگزار شد و ۶۹۵ نفر نیز از نمایشگاه دائمی تاریخ و توسعه شهری مشهد بازدید کرده اند.
انتهای پیام//م. ن



اسکان اضطراری مسافران نوروزی در مشهد

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.