رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: ورزش تربت جام پشتوانه‌ای ندارد و هیئت‌های ورزشی باید بیشتر تلاش کنند.

ورزش تربت جام پشتوانه سازی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محسن سپهری  افزود: به تمامی هیات‌های ورزشی اعلام شده تنها تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند تا چارت کاری خود را به این اداره در سه ماهه اول سال را اعلام نمایند تا نظارت بیشتری بر عملکرد آنان صورت پذیرد.


وی گفت:  اگر این روزمرگی در ورزش تربت جام ادامه پیدا کند دیگر ورزشکاری در عرصه ملی و استانی نخواهیم داشت و لازم است انجمن کشتی تربت جام و دیگر ورزش‌های توپی و انفرادی برای استعداد یابی توان بیشتری به خرج دهند و جذابیت ورزش معطوف به ورزش قهرمانی است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام با انتقاد از خلاء فعالیت‌های فرهنگی در ورزش تربت جام گفت: متاسفانه در حال حاضر نبود فعالیت‌های فرهنگی در کنار ورزش به چشم می‌خورد و باید این فعالیت‌ها با هماهنگی هیات‌های ورزشی و نظارت اداره ورزش و جوانان در سطح منطقه پررنگ شود و بزودی «کمیته فرهنگی ورزشی جوانان» ایجاد خواهد شد.

سپهری در ادامه به فعالیت‌های ورزش همگانی و قهرمانی در تربت جام اشاره کرد و افزود: توجه به ورزش قهرمانی و همگانی از شاخصه‌های موفق در هر منطقه است و باید به این دو مقوله در تربت جام بیشتر توجه شود تا آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا نماید.
 

انتهای پیام س/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.