دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، از فردا با برگزاری رقابت‌ها ۴ وزن آغاز می‌شود.

۴ نماینده ایران در روز نخست حریفان خود را شناختندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از ساعت ۱۲:۳۰ فردا (دوشنبه – ۲۰ فروردین‌ماه) در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

فردا (دوشنبه – ۲۰ فروردین‌ماه) تکواندوکاران اوزان ۴۲- و ۴۴- کیلوگرم در گروه دختران و ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه پسران به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند که مبینا کلی‌وند (۴۲- کیلوگرم)، مریم حاجی علیزاده (۴۴- کیلوگرم)، حسین لطفی (۴۵- کیلوگرم) و محمد رستم‌نژاد (۴۸- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در این روز هستند.

مبینا کلی‌وند هوگوپوش وزن ۴۲- کیلوگرم کشورمان ابتدا با "آنجیه رودریگوئز" از کلمبیا مبارزه می‌کند و در ادامه رو در روی "پوجا راغاو" هندوستانی قرار می‌گیرد. (در این وزن ۳۶ تکواندوکار حضور دارد)

مریم حاجی علیزاده در وزن ۴۴- کیلوگرم در نخستین گام باید "آناستانسیا آرتامونوف"از روسیه قهرمان اروپا ۲۰۱۷ را شکست دهد و پس از آن "الینور گابریلین" سوئدی را از پیش رو بردارد. (در این وزن ۴۲ تکواندوکار حضور دارد)

حسین لطفی نماینده وزن ۴۵- کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن به مصاف برنده دیدار دانمارک و افغانستان می‌رود. (در این وزن ۴۷ تکواندوکار حضور دارد).

اما در وزن ۴۸- کیلوگرم؛ محمد رستم‌نژاد نماینده ایران است که در نخستین گام باید "رامین غفوری" از افغانستان را شکست دهد و پس از آن در صورت برتری به مصاف "محمد لاچوری" بلژیکی می‌رود. (در این وزن ۵۵ تکواندوکار حضور دارد)

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

انتهای پیام/

حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار