مدیر بنیاد قرآن و نهج‌البلاغه استان اصفهان از برگزاری دومین جشنواره سراسری شعر نهج‌البلاغه با عنوان «بهشت بیان» در اصفهان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود رجایی عصر امروز در نشست خبری با بیان این‌که سال گذشته این جشنواره به صورت استانی برگزارشد، افزود: فراخوان این جشنواره در اختتامیه جشنواره شعر قرآن(دی ماه 96) اعلام شد و حدود 400 اثر به دبیرخانه رسیده است که به دلیل درخواست‌های مجدد برای ارسال آثار، مهلت آن تا 30 فروردین ماه 97 تمدید شد.

 وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری شعر نهج‌البلاغه با عنوان «بهشت بیان» پیش از نیمه شعبان سال 97 در اصفهان ،خاطرنشان کرد: اهمیت و جایگاه نهج‌البلاغه پس از کلام‌الله مجید، نقش محوری توحید و عدالت در نهج‌البلاغه و اهمیت الگوپذیری از فرامین حضرت علی(ع) از جمله موضوعات این جشنواره است که شعرا آثار خود را ارسال می‌کنند.

مدیر بنیاد قرآن و نهج‌البلاغه استان اصفهان با بیان این‌که قرار است این جشنواره در سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار شود، تاکید کرد: با آشنایی و معرفت جامعه نسبت به دستورات امام علی(ع) جامعه به سمت تعالی خواهد رفت.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.