فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سرهنگ رمضانعلی پورقاسم فرمانده انتظامی رودسر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در این شهرستان، مراتب در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این که ماموران با تحقیقات نامحسوس و بازبینی صحنه‌های سرقت متهم ۴۷ ساله‌ای را در این خصوص شناسایی کردند، افزود: ماموران طی عملیات پلیسی متهم را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی ماموران به ۱۱ فقره سرقت منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد، اظهار داشت: ماموران در منزل متهم مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پور قاسم با بیان اینکه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی کشفیات از منزل متهم، از تلاش ماموران برای شناسایی و دستگییر همدست متهم خبر داد و افزود: متهم با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار صادره روانه زندان گردید.

وی تصریح کرد: شیوه سرقت سارقان که با شناسایی خانه‌های خلوت و به طور شبانه اقدام به سرقت منزل می‌کنند، از مردم درخواست کرد، منازل خود را به منظور جلوگیری از سرقت به تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته مجهز نمایند.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری سارق مسلح در گیلان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.