فرمانده انتظامی بندرعباس از کاهش ۳۵ درصدی جرائم خشن از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار نفر سارق و مظنون به سرقت دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در این مدت ۸ فقره سرقت از مسافرین نوروزی گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایام نورو، یک هزار و ۴۵۰ نفر معتاد و کارتون خواب از سطح معابر دستگیر و جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در این مدت دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر افزایش ۴۱ درصدی و جرایم مسلحانه در شهرستان بندرعباس کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است.

سرهنگ مشایخ گفت: در بحث ارتقاء امنیت و انضباط اجتماعی تعداد ۲۵۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷۷ دستگاه خودروی متخلف، توقیف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مشایخ افزود: از ابتدای شروع طرح نوروزی بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ۱۱۰ برقرار که از این تعداد با راهنمایی ۷ هزار و ۵۰۰ تماس از مراجعه شهروندان به مراکز انتظامی جلوگیری شده است.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان همچنین طی یک عملیات پلیسی در نیمه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

انتهای پیام/ف/پ

کاهش جرائم خشن در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.