مدیر ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان اعلام کرد: در سال 96 ورزشکاران باغیرت این شهرستان در مسابقات آسیایی و جهانی جمعاً 25 نشان رنگارنگ به دست آوردند.

 رحمان رئیسی درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، خاطر نشان کرد: ظرفیت اداره ورزش و جوانان اجازه نمی‌دهد از همه این نشان آوران تجلیل شایسته‌ای داشته باشیم و لازم است تمامی مسؤولان و نهادهای مربوط در شهرستان دخیل شوند چراکه افتخارآفرینی ورزشکاران متعلق به همه است.

وی از دعوت دو هندبالیست ساحلی شهرستان فلاورجان به اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت مسابقات 2018 روسیه، خبر دادواظهار کرد: این شهرستان فاقد زمین ساحلی است و این ورزشکاران باغیرت و جوانمردی ورزش می‌کنند و شاهد افتخارآفرینی هر ساله آنان هستیم و لازم است حمایت بیشتری از آنان صورت گیرد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان افزود: سعی اداره ورزش و جوانان در آینده نزدیک این است که با همکاری متولیان امر و نهادهای مربوط زمین ساحلی مناسبی برای ورزشکاران ملی‌پوش ساحلی فلاورجان اختصاص یابد که دیگر بار شاهد آن نباشیم که قهرمانان ورزشی ساحلی شهرستان برای تمرین‌های خود به خارج از استان مراجعه کند؛ چراکه این خود باعث ناامیدی ورزشکار و هم‌چنین پرداخت هزینه بسیار خواهد شد.

رئیسی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان با توجه به محدودیت‌های مالی به‌ تنهایی نمی‌تواند از زحمات این ورزشکاران پرافتخار تشکر کند و همکاری دیگر نهادها را هم می‌طلبد و تقاضا دارد که به وعده‌های داده شد جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به این‌که مهد هندبال کشور را می‌توان فلاورجان نامید، بیان کرد: مردم شهرستان در مدت حضور من نشان داد‌ه‌اند که با ورزش میانه‌ خوبی دارند اما کافی است که کمی حمایت از رشته‌های ورزشی به‌ خصوص ورزش‌های تیمی که ورزشکار به‌ عنوان نماینده یک شهرستان یا در بسیاری از مواقع استان و کشور در مسابقات کشوری و بین‌المللی حضور پیدا می‌کند، شعارگونه نباشد و اعلام می‌کنم که شورای اسلامی شهر در مرکز شهرستان به‌ ویژه وارد عمل شوند تا کم‌ و کاستی‌های موجود برای افتخارآفرینی ورزشکاران فلاورجان برطرف شود.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در پایان گفت: اداره ورزش و جوانان با وجود کمبود اعتبارات سعی کرده است که تا آخرین لحظات همراه ورزشکار باشد و اعزام و حمایت از بسیاری ورزش‌های تیمی را می‌توان به‌ عنوان نمونه نام برد که قطعاً اگر حمایت دیگر نهاد نیز انجام پذیرد، در آینده نزدیک شاهد حضور و افتخارآفرینی ورزشکاران فلاورجان در عرصه‌های مختلف رشته‌های ورزشی در سطح ملی و جهانی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار