فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: طی ایام نوروز وقوع سرقت در شهرستان کنگان نسبت به سال قبل ۵۳ درصد کاهش یافت.

کاهش ۵۳ درصدی سرقت در شهرستان کنگان نسبت به سال قبلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رهام رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت امنیت در سطح شهرستان کنگان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد بهبود امنیت هستیم.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس، اضافه کرد: به منظور تامین امنیت اهالی استان و مسافران نوروزی طرح نوروزی پلیس اجرا شد و نیروی انتظامی خدمات متنوعی در این ایام ارائه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با تقدیر از همکاری و همراهی مسئولان و اهالی شهرستان کنگان با پلیس، تاکید کرد: با همکاری صورت گرفته شاهد برقراری نظم و تامین امنیت مسافران نوروزی بودیم.

وی برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز را به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: پلیس در این ایام با بکارگیری همه امکانات، استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و برقراری جلسات متعدد امنیت مطلوبی را برقرار کرد.

رضایی با اشاره به فعال کردن و تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در ایام نوروز، بیان کرد: از جمله برنامه‌های نوروزی پلیس می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی در مساجد و مدارس اشاره کرد.

وی با اشاره به توزیع بروشور در ورودی شهرستان کنگان برای بهبود وضعیت امنیتی، ادامه داد: همچنین بنر هشدار‌های پیشگیرانه در شهرک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان نصب شد.

انتهای پیام/م

وقوع سرقت در شهرستان کنگان ۵۳ درصد کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.