فرمانده یگان ویژه استان ایلام گفت: چنانچه آموزش به درستی اجرا شود، می‌تواند بازده قابل ملاحظه‌ای در تحقق مطلوب ماموریت‌ها و افزایش کیفی خدمات رسانی به مردم داشته باشد.

 نقش آموزش در توسعه و تعالي ماموريت هابه گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ محمد علیزمانی فرمانده یگان ویژه استان ایلام در جلسه قرارگاه جهادی آموزش و در جمع فرماندهان و مسئولان این یگان اظهار کرد: توجه ويژه به آموزش از آن نظر مهم و قابل تامل است که نقشی بسيار حياتی و اساسی در توسعه و تعالی همه جانبه سازمان  و  روند اجرايی آن دارد.

وی آموزش و بهسازی منابع انسانی را يک فرآيند دو طرفه بين فرد و سازمان دانست و افزود: آموزش و بهسازی منابع انسانی يك اقدام راهبردی است كه در سطح فردی باعث ارزشمندی فرد و در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه می شود و بازتاب اثر بخش آن در جامعه بسيار ملموس خواهد بود.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام خاطرنشان کرد: گام اول برنامه‌ريزی آموزشی؛ تعيين، شناسايی و اولويت‌بندی نيازهای آموزشی است كه اگر به درستی طرح‌ريزی و انجام شود، تمهيدی مهم و اساسی برای اثر بخشی كاركرد آموزش و بهسازی منابع انسانی و تبعاً اثر بخشی اقدامات خواهد بود.

سرهنگ علیزمانی داشتن آمادگی بالا برای انجام ماموريت ها از ضروريات پليس مقتدر دانست وتصریح کرد: ارتقاء مهارت و توانمندی فردی و جمعی كاركنان برای انجام ماموريت‌های سازمانی و استفاده از روش‌های نوين آموزشی در جهت افزايش سطح يادگيری كاركنان بايد سرلوحه برنامه‌های قرارگاه جهادی آموزش قرار گيرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اينکه تربيت و آموزش بايد به صورت اصولی پيگيری شود، اضافه کرد: يکی از مهم ترين اهداف تشکيل قرارگاه جهادی، ارتقاء سطح توانمندی های کارکنان است.

علیزمانی درخاتمه آموزش را پيش زمينه اصلی تامين امنيت و پايه و اساس کار و ماموريت هاي پليس در جامعه دانست و گفت: فرماندهان و مسئولان بايد در اين مقوله اهتمام کافی داشته باشند و با نظارت مستمر بر زير مجموعه بر تحکيم پايه های آموزش تاکيد کنند.

انتهای پیام/ع

صحبت های فرمانده یگان ویژه استان ایلام در جلسه قرارگاه جهادی آموزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.