برای حضور در جام حدفی فوتسال کشورمان تنها هشت تیم اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان لیگ برتر فوتسال چندی پیش اعلام کرد جام حذفی از تاریخ ۱۰ اردیبهشت شروع خواهد شد. این اطلاع دیرهنگام و بدون برنامه سبب شد تا بسیاری از تیم‌های لیگ برتری نتوانند برنامه ریزی برای حضور در مسابقات جام حذفی داشته باشند و به همین دلیل از شرکت در این مسابقات امتناع کردند. سپس این تیم‌ها دست به اعتراض زده و خواستار تغییر زمان برگزاری بازی‌های حذفی شدند.

این برنامه ریزی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ در جلسه مسئولان مربوطه صورت گرفت و به تمامی هیئت‌ها نیز اعلام شد. بر همین اساس تنها تیم لیگ برتری شهروند ساری توانست حضور قطعی خود در این مسابقات را اعلام کند و ۷ تیم دیگر این جام از دسته اول و دوم لیگ فوتسال کشورمان شرکت خواهند کرد.

همچنین باید گفت: از مجموع تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشورمان بسیاری از تیم‌ها هنوز اعلام آمادگی برای شرکت در لیگ را نداده اند، زیرا ماندن تیم‌های صاحب نامی مثل تیم گیتی پسند، تاسیسات دریایی و چندی دیگر در گرو تصمیم‌های مالی مسئولان تیم است. به همین دلیل این تیم‌ها به علت مشکلاتی نتوانسته اند از این موضوع با خبر شوند و در جام حذفی حضور به عمل آورند.

همچنین تاکنون ۱۰ تیم دیگر نیز به صورت کلامی برای حضور در رقابت‌های پیش رو آمادگی خود را اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

جام حذفی بدون حضور صاحب نام‌های فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار