فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: پليس با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشاركت اجتماعی، مقتدرانه در مسير تأمين و توسعه امنيت و آرامش فردی و عمومی گام برمی دارد.

اكبر صمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از عملكرد مطلوب و نقش آفرينی مثبت و شايسته پليس در ايام تعطيلات نوروز 97 قدردانی كرد و گفت: پليس در ايام تعطيلات نوروز به مثابه ساير ايام سال حضوری پررنگ، اثربخش و هدفمند در جامعه داشته و ارمغان آور امنيت و آرامش برای مسافران، مردم و ميهمانان نوروزی بود. 

وی با اشاره به حوادث، رويدادها و اتفاقات سال 96 كه مهمترين آن كشف قتل آتنا و انتخابات رياست جمهوری بود، افزود: پليس با اقدام هوشمندانه و حركت مسئولانه و مدبرانه كارنامه درخشانی در حوزه های مختلف مأموريتی كسب و نماينده شايسته ای از نظام اسلامی در جامعه است.

فرماندار شهرستان پارس آباد مشروعيت اقتدار پليس را مبتنی بر اعتماد عمومی دانست و اظهار داشت: پليس با برخورداری از اعتماد عمومی و جلب مشاركت اجتماعی، مقتدرانه در مسير تأمين و توسعه امنيت و آرامش فردی و عمومی گام برداشته و جرأت ارتكاب جرم را از مخلان نظم و امنيت جامعه سلب كرده است. 

صمدی در خاتمه با تأكيد بر ضرورت تلاش جهادی و همت مضاعف در مسير تحقق شعار سال 97 با عنوان حمايت از كالای ايرانی تصريح كرد: نيروی انتظامی در تحقق شعار سال 97 به لحاظ مبارزه با قاچاق كالا و ارز نقش برجسته و اجتناب ناپذيری دارد. 

انتهای پیام/ح

نقش آفرینی مثبت پلیس در ایام تعطیلات نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.