رييس سازمان صنعت و معدن و تجارت در استان كرمانشاه گفت: 1000 واحد صنعتی داريم كه هريك توليداتی دارند که ظرفیت تامین نیازهای استان و کشور را دارند.

باید استفاده از کالاهای استانی در اولويت  مصرف باشد رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: حمایت از کالای ایرانی با جدیت پیگیری می‌شود و این مسئله در استان کرمانشاه با عنوان حمایت از کالا‌های تولید داخلی استان کرمانشاه درصدر اولویت‌های کاری مدیران و مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

حقیقی گفت: زیر ساخت‌ها و مصالح ساختمانی و جاده‌ای و راه‌ها و مواصلات، همچنین سازه‌های فلزی و بتنی، سیمان و ماسه و آجر، کاشی و موزاییک و سایر اقلام و کالا‌های مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده، خصوصا شهر بزرگ سرپل ذهاب، امکانات و تولیدات استان کرمانشاه را در سطح بالا است.

وی گفت: تصمیم مدیریت کلان استان بر استفاده از این تولیدات داخلی برای بازسازی سرپل ذهاب است که بدین ترتیب تهدید و تخریب زلزله که واقعه‌ای اسف بار برای استان و کشور بود و همه را مصیبت زده کرد، به فرصتی برای رونق و شکوفایی اقتصادی استان تبدیل خواهد شد.

حقیقی بیان کرد: مردم ما بایستی با تمام وجود بدانند که با حمایت از کالای داخلی و مصرف کالا‌های تولید استان، می‌توانند به ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری فرزندان خود، کمک کنند.



انتهای  پیام/ز

 

باید از تولیدات داخلی حمایت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.