مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان گفت: امسال در تعطیلات نوروزی ۱۲ میلیون و ۱۴۵ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان مصرف سوخت بنزین از ۲۹ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه ۹۷ در مجاری عرضه سوخت استان خراسان شمالی ۱۲ میلیون و ۱۴۵ هزار لیتر بوده است.
وی افزود: امسال در تعطیلات نوروزی مصرف بنزین در استان خراسان شمالی در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.
شکوری ۲۹ اسفند و ۱۲ فروردین را روز‌های پر مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز برشمرد و گفت:: این شرکت ضمن بازدید‌های متناوب از جایگاه‌های عرضه سوخت استان، تمهیدات لازم برای تامین سوخت مسافران و هم استانی‌ها را اندیشیده و از قبل سوخت مورد نیاز ذخیره سازی شده است.
وی همچنین از افزایش مصرف سی ان جی به میزان دو درصد در سال ۹۶ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: میزان مصرف این سوخت پاک درسال ۹۶، بیش از ۹۶ میلیون و ۸۹۳ هزار مترمکعب بوده است.
وی اظهار کرد: در این مدت بیش از ۱۰۳ میلیون و صدهزار لیتری بنزین با مصرف سی ان جی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی صرفه جویی شده است.
شکوری تصریح کرد: هم اکنون از مجموع ۲۸ باب جایگاه CNG، تعداد ۸ باب دو منظوره و ۲۰ باب تک منظوره است که یک باب جایگاه برای رفاه حال مسافرین نوروزی درروستای چشمه خان گرمه به صورت موقت راه اندازی شد.
انتهای پیام/ 


افرایش ۲ درصدی مصرف CNG درمنطقه خراسان شمالی

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.